Bloggsvar

Anonym om Börjar bli trist nu.:
Varför lånar du inte den du rider på filmen? han skall ju lånas ut. Eller duger inte den?


Sv: Jadu om jag fick låna honom så skulle jag blivit otroligt glad. Men jag är inte den som frågar om jag får låna en häst, jag vill inte att någon skall känna sig tvingad till att låna ut till mig. :) Alla hästar som jag lånat hittils har ägarna frågat mig och inte jag dom.

Men självklart om jag fick frågan så skulle jag tacka JA och springa runt och skrika av glädje, för det är en otroligt fin häst, som jag hade väldigt kul tillsammans med. :)

Han duger mycket mer än väl till mig, han är både roligare och finare än Castromannen. ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0