Svar på fråga...

Anonym om Helt död...:
Vad är den bruna hästen någonstanns nu? har sett att du har bilder på en brun lite smäckrare häst? Vad är det för häst?

Jag fick låna en häst av en kompis. Pommeroy är 7 år efter Pomme Royal. Hon som äger honom var inte intresserad av att tävla då, så då frågade hon mig om jag ville göra det. Innan hade han gått några 1,10m. Jag tävlade honom kanske 6 gånger, och på sista tävlingen debuterade vi 1,30m med 0 fel. Tror jag var med i 8 st 1,20m och vi var nolla i 7 utav dom. Så det är en ganska otrolig häst. :) Men sen blev hans ägare intresserad av att tävla själv och då fick jag sluta. Men jag är verkligen jätte glad över att jag fick den chansen att rida och tävla honom, även om det inte var så lång tid så utvecklades jag väldigt mycket. :) Slänger in lite bilder på honom också. :)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0