Helt död...

Efter att ha cyklat hem från stallet. Självklart är jag ute när det är snöstorm och motvind som tusan. Såg inte ett skit och så fort jag försökte se vägen framför mig så fick jag tusen hårda snöflingor i ögonen, snöflingor kanske inte är det rätta ordet igentligen, isnålar passar bättre! Men nu är jag framme och faktiskt så lever jag. ;)

Har fixat allt i stallet+ stella och Stina. Ska sen ut med mamma och hoppa Castro. Får se vilket humör den hästen är på idag. ;)

Både Stella och Stina fick göra samma sak som Castro igår, förutom att jag longerade med ispänning istället för att tömköra. Båda två var väldigt duktiga. Stina hade lite problem med ställningen i ena varvet, men efter ett tag blev det bättre. :)


Detta väder vill jag ha NU!!! Vingåker 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är den bruna hästen någonstanns nu? har sett att du har bilder på en brun lite smäckrare häst? Vad är det för häst?

2010-12-16 @ 17:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0