Hemma igen.

Har nu kommit hem från Stranges, eller jag har ju varit i stan ett tag men har ridit både Castro och Obelix innan jag fick komma hem där jag bor. ;)


Har fått hoppa endel de här två dagarna, GRYMT nyttigt för mig. Kan ju inte säga att det enbart gått bra, men det tar ganska lång tid för mig att rida in mig på en häst och hitta rätta knapparna, till en början sitter jag där med allt i handen. Men med mycket bra tips så har passen iaf slutat helt okej. :)

Castro fick sig ett litet bompass idag. Han blev aldrig sådär supermjuk som han kan bli, men han skötte sig fick och gjorde det jag bad han om. Såg avstånd väldigt bra på honom idag vilket är en underbar känsla. Han är fin min stora!



Sen har jag hoppat lektion på favorit bebisen, alltså Obelix. Han skötte sig som en prins som vanligt och gjorde allt snudd på perfekt. Han börjar även få upp farten lite mer nu, det blir bara roligare och roligare att hoppa helt enkelt. Idag tog vi oss över en liten "bana" på 80cm. Duktig häst!




Det är ett helt okej liv jag lever för tillfället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0