Dålig uppdatering.

Inte bra Ronja, inte bra.

Men hästarna går på fullfart (eller iaf två utav dom) Castro sköter sig helt okej varje dag, får lite små utbrott lite då och då, men de har gått över väldigt fort. Ridbanan har dock varit ganska fryst och hård, vilket han inte alls tycker om, och detta leder till att man måste ha lite mindre krav, men det fungerar det med.

Curt är det mamma som rider mest nu för tiden, och han går väl som han går. Men i Måndags red jag honom och då var han till en början riktigt jobbig och ville inte göra något, men efter 10 min så blev han helt underbart fin och jag kunde bara sitta där och njuta, han kan ju vara så fin den där ponnyn! :)


Stina har fått av sig skorna och är tjockare än någonsin, hon blev dock ganska hovöm, men det blir nog bättre sen när det blir lite mjukare i marken. :)




(en La Kim Luva samt HV Polo lindor dimpade ner i min brevlåda här om dagen, nu väntas det bara på en liten sak till, så är outfitten fulländad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0