Superfuxarna.

Idag har jag ridit Curt och Castro, båda på banan.

Först ut var Curt. Ibörjan var han otroligt dryg, som han väldigt ofta är, ville inte alls ta ner sitt huvud och gjorde allt för att komma undan, men efter sisådär 40min så släppte han efter och blev riktigt fin faktiskt. Han kan ju den där lilla filuren. ;)



Castro däremot var fin från första början, riktigt mjuk och medgörlig, samt ganska lat, precis så som jag vill ha honom. :D Vem vet vi kanske är tillbaka på tävlingsbanorna snart igen. ;)



Mamma red lite lätt på Stina, tur att hon börjar jobba imorgon igen så att den där lilla tjocka ponnyn får gå lite hårdare igen, och inte bara "mammagympa" som min mor så fint kallar sin ridning på Stina. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0