Ronja Renée Felicia Håkansson i pressade situationer.

Igår skulle jag åka och hämta Felix(Bror Min) på Gutavallen efter han tränat fotboll. Och precis där så stod det Poliser som hade körkort och nykterhetskontroll, och självklart vinkar de in mig.

För det första så pratar jag i mobilen medans jag kör när första Polisen vinkar in mig, och jag kan ju säga att det tog ett tag innan jag kom på att det kanske inte var så smart.

Sen när jag kommer fram till den andra polisen så parkerar jag helt fucked up, står lite halvt inne på parkeringen. Och så självklart har jag ju inte mitt körkort med mig, men det fick gå för denna gång som tur var.

Eftersom min bror aldrig vågar åka med mig när jag kör så måste vi alltid byta plats när han kommer, och då hade jag tydligen lagt i friläge utan att ta i handbromsen, så jag stiger ur bilen och den rullar iväg bakåt, men jag ser det inte så jag tar upp min mobil och fortsätter gå mot passagerar säter, och inte heller reagerar jag när polisen kommenterar att bilen åker rullar iväg av sig nu, utan jag fortsätter att gå.

Som tur var så var iaf Felix snabb så han hoppade in och drog i handbromsen.

Nej alltså jag i pressade situationer, det finns nog inget värre.

Men men man fick sig ju ett gott skratt efteråt iaf. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0