Min utrustning (Stövlar/Chaps)

De stövlar som jag har haft längst är mina Tretorn Falsterbo, köpte dom sommaren 2010 och har sen dess haft 3par då de går sönder ganska snabbt. Men det är ju ganska bra trots allt eftersom då får man ett par nya fräscha stövlar när de gamla blivit lite sunkiga. ;) Haha

Köpte dom på Dahrves för ca 5000:-



Men eftersom Tretorna går sönder ganska ofta och man då blir stövellös för en stund så kan man inte bara ha ett par stövlar "tyvärr". ;)

Så därför har jag inföskaffat mig dessa Veredus chaps. Köpte dom i somras för ca 1700:- på Dahrves.



Men de skorna som jag köpte samtidigt som chapsen har pajat ihop totalt så måste införskaffa mig nya nu, så innan det att jag skaffat nya skor så har jag tyvärr ingen användning för dessa chaps.

Men då är det bra att mor min köpte ett par stövlar till mig i väldigt tidig julklapp. Från Hööks och kostade 1900:-

Ganska snygga men intee speciellt sköna, eller jag använder ju aldrig mina stövlar vardagligen så jag har inte lyckats gått in dom ännu, kanske blir skönare tillslut. ;)




Sen har jag även ett pat långa chaps som jag köpte för ett litet tag sedan, vet dock inte vilket märke det är, men jag köpte dom på Dahrves för 1100:-

Har inte använt dem så himla mycket ännu då det itne finns något band som man sätter under foten så de glider upp när man rider, vilket inte är så varmt och skönt, men annars är de bra och helt okej mjuka, iaf bra för det priset. ;)



Juste de är otroligt snygga på också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0