Min utrustning (Schabrak+Luvor)

Var inte jätte länge sen jag gjorde ett inlägg om vilka schabrak+ Luvor jag har, men här kommer det igen. ;)




Schabrak: PROTECTOR, fick det av Sopheia för kanske lite mer än 1 år sedan.<3 Favoritschabraket som får åka med på de flesta tävlingarna.

Luva1: JW, köpte på Dahrves för flera år sedan, kostade runt 3-400:-, Favoritluvan!

Luva2: AGRIA, köpte det på Strömsholmstävlingarna för flera år sen, pris kommer jag inte ihåg, men kanske 150-200:-



Schabrak: HÖÖKS. Köpte det 2011 för ca:250:-

Luva: ESKADRON. Köptes förra året på Tradera för 150:-?




Schabrak+Luva: EQUILINE, specielbeställde det 2010 eller 2011 på dahrves för alldeles för mycket pengar för  min smak. Men schabraket var väl kanske värt pengarna men absolut inte luvan.



Schabrak: KRAFFT. Curt vann det på min+hans första tävling på fastlandet(även första gången lillponnyn lämnade ön)+ första klassen vi starad (Lc). Året var 2007.

Luva: JW. Köpte på Dahrves 2011. Ca 400:-?



Schabrak: Lami-cell, inköpt på Dahrves för flera år sen. Vet ej pris, men inte allt för dyrt.

Luva1: SCHOCKEMÖHLE. Köpt på Tradera för 80:- 2011.

Luva2: AS, köpt på tradera för 150-180:- 2011



Schabrak: SCHOCKEMÖHLE. Köpt på någon butik på fastlandet för 500:- ? 2010

Luva: Samma EQUILINE som förut.



Schabrak: SCHOCKEMÖHLE. Köpt på Dahrves för 350:-? 2011

Luva: Beställd från en som gör dom själv, kostade 220:- 2011



Schabrak: Märke okänt. Köpte det i Globen 2011 för 200:-

Luva: PFIFF, köpte på tradera för 50:-? Aldrig använd.



Sen har vi dessa tre luvor som inte har något schabrak som matchar. Stackarna.

Luva1: SCAPA köpt på Dahrves för jätte länge sen, kostade väl kanske 250-350:-

Luva2: Beställt från en som gör dom själv, kostade 200:- 2011

Luva3: OKÄNT MÄRKE. Köpt för länge sen.

Luva4: HV POLO. Köpt på globen 2011 för 250:-

Det var nog allt jag hade. Sen har man ju sisådär 20 mer schabrak som man bara använder vardagligen, ni vet sånna där skabbiga fula schabrak som man egentligen helst inte vill visa sig med. ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0