Min utrustning. (Martingal/Förbygel)

Här kommer en liten utrustnings update.

Och eftersom jag enbart har en av varje (som jag använder endast på tävling) så blir det en väldigt liten update.

Börjar iaf med den som är äldst.

Det är en Dyon förbygel som jag fick av min mamma i julklapp eller födelsedagspresent, kommer inte riktigt ihåg vad.

Jag hade önskat mig en som kostade ca 1000:-, men mamma beställde fel så hon var tvungen att betala det dubbla. Opps så kan det gå, men Jane på Dahrves tyckte synd om henne så jag tror vi fick lite rabatt, om jag inte minns fel. ;) Haha

Tror hon betalade 1800(?):- för den, inte riktigt säker, kan ha kostat lite mindre. Men sen köpte vi en martingaldel med för 500:-, som mamma var tvungen att köpa ny efter det att hon gjorde så att Castro ställde sig på den och drog sänder den. ;)

Och på senare tid så vet jag inte riktigt vart jag lagt martingalen, måste nog leta efter den tror jag.



Sen har jag en BIB-martingal som jag köpte på tradera oanvänd för 100:-, märket är Kingston, typ från Börjes eller något.
För att göra den lite extra fin och speciell så har jag blingat den med lite swarovski. ;)



Så det var de två som jag har under tävling, sen har jag några stycken som jag har på ponnysarna på träning, men de är ganska slitna och fula. ;)

Imorgon kommer en till liten update, hade tänkt att jag skulle göra om en sak om dagen, så blir det lite utspritt och bra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0