Fullspäckad dag igår.

Blev tyvärr ingen uppdatering igår då jag höll full fart hela dagen.

Kvällen innan åkte jag hem till världens bästa Sara och hade allmänt trevligt.

Sen på morgonen dagen efter (igår) så red vi först en varsin utan hennes hästar. Jag red Ebba och det gick väl helt okej.

Vid 12 åkte vi och hade ponnyridning med två av Saras ponnysar, och då gick vi fram och tillbaka utan pause till kl 4, båda tjänade ihop ca 1000:-, alltså så fick vi totalt 2000:-. Ganska bra timlön måste jag få säga. :)

När vi var klara där så åkte jag direkt till stallet i stan och red (Lill)Fias häst Donn. Han fick sig en tur i ridhuset barbacka. Passet gick över förväntan bra. han vart en riktigt fin liten dressyrhäst igår. ;)


Sen åkte jag ut till mina hästar och red först Castro på banan, han skötte sig som en GUD! Så underbar var han!


Och sist ut var Stina, red henne på en äng först men då betedde hon sig som en gris och kunde varken ställa sig åt höger eller ta ner huvudet, japp det är min fina dressyrhäst ja, eller?? Men sen gick jag till banan och red där i kanske 5 min och då skötte hon sig väldigt bra. :)


På kvällen så var Sopheia och Truls och åt middag hemma hos oss. Mycket trevligt.


Som sagt, för en gångs skull så var min dag ganska så fullspäckad. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0