Falskt alarm.

Som tur var hittade jag min plånbok i bilen, eller rättare sagt Felix hittade min plånbok i bilen. :)

Men igår var iaf jag och Obelix på våran första hoppträning tillsammans, och han skötte sig strålande bra. Det var nästan som om han inte gjort något annat förr. Duktig bebis! :)

(Kan lägga upp en film om ni är intreserade utav det)

Sen idag har jag ridit en annan liten bebis häst. Vilket gick helt okej, och det verkade som att hon ville att jag skulle rida den fler ggr. Mycket kul! :)

Snart (så fort bilen kommer hem) så skall jag åka tillbaka till mina hästar och skritta ponnysarna och raka Curt. Castro är redan riden idag och han gick finfint! :)

Så jag hör av mig mer sen när jag kommer hem från mina äventyr. :)


Bild från DM 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill se film från träningen såklart :) Vad är det för häst? Ska du ha den nu? KAn du inte ta några bättre bilder på den? :)

2012-01-20 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0