Lat tjej.

Idag har jag faktiskt varit ganska lat utav mig, har då inte fått mycket gjort iaf.

Fick reda på igår att tävlingen i helgen blev inställd pga av fruset underlag. Vilket var ganska så surt eftersom jag var ganska taggad inför helgen, behöver lite annat att tänka på om vi säger så...

Men ja det gick ju och sket sig tyvärr. Men tävlingen är framflyttad två helger så nu kommer den ligga på den 25e. Så jag kanske till och med kommer träna en gång till innan, känns lite som att jag behöver ta mig över en vattenmatta innan tävlingen också. ;)


Men om vi återgår till dagen så har jag enbart ridit Malena idag. Vilket gick helt okej, till en början var hon lite bråkig i munnen och ville inte lyssna på mig, men det berodde på att jag tog alldeles för mycket i henne, vilket inte är speciellt mycket utan hon vill bara inte ha något tryck i munnen, man måste vara så himla lätt i handen hela tiden. Så när jag slappnade av helt så blev hon superfin. :)




Som sagt var jag lat idag och det menas med att alla mina hästar fick vila, hade egentligen tänkt ta en tur på Castro och Stina men mamma fick mig att inte göra det, så egentligen kan jag ju skylla på henne. Men iaf så har nu Castro fått sina två vilodagar denna månad så då lär han gå resten av månaden. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0