I'm back,.

Har nu bestämt mig för att fortsätta blogga här. :) Så hoppas ni alla hittar hit igen. ;)

Hästarna går fint, har nu testat hoppa Castro igen och det gick superduper bra. Så det blir tävling för hans del nästa helg. Provar först med en 1.20m A:0a och om det går bra så får han gå 1.25 A:1a också. Så håll tummarna nu! :)

Curt busar jag runt med varje dag, antagligen så lär han åka upp till fastlandet inom kort, vilket jag inte är helt nöjd med, känns verkligen inte bra!

Sen har vi Stina som går en liten promenad varje dag, förra veckan så fick hon en släng av magknip. antagligen var det fostret som tryckte mot tarmen, och detta hände precis efter att jag varit ute på en tur med henne, så nu mera är det ingen som vågar rida henne, så skritt är en bra gångart. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0