Igår.

Jag och Alva var så hurtiga så vi åkte till stallet 6.30 (hennes stall).

Vi började med att rida två utav hennes hästar. Skuttade några språng på hennes nya häst vilket gick helt okej, riktigt söt liten ponny! :) Sen bytte vi hästar så jag fick rida Hektor medans Alva hoppae lite högre på Lillen.



(Hektor)


När vi var klara med hästarna så filmade jag Sara och Alva när de hade hopplektion för Erling. Efter det drog jag hem och städade huset, duktig tjej va?! ;)

När mamma kom hem så drog vi ut till mina djur. Jag red Castro medans mamma red Curt.

Började med att ha Castros träns+bett, men då fick jag allt i handen och han segade sig rejält. Så de fick bli att gå tillbaka till stallet och byta till Stinas träns+bett, och då blir han en helt annan häst, har knappt något i handen och han lyssnar på varenda liten signal jag gör. Att det kan bli så stor skillnad bara pga av ett bett, det är lite coolt. ;)



Medans jag mockade Castros box så tog mamma en liten promenad med Stina. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0