Han är fiin!

Idag har jag tagit ett pass på Castro på ridbanan. Det måste vara något fel på honom eftersom han är så underbart fin att rida för tillfället. Jag har ingenting i handen och han är framme för skänklarna hela tiden, jag sitter och njuter hela tiden. MMMMM Underbart!

Iaf så kunde jag göra allt som jag förut har sagt absolut inte går. Bytte galopp flertalet gånger, gasade iväg på lånsidaorna och tog upp honom med enbart sätet till en pyttepytte galopp, sluta på diagonalen i galopp och sen byte när jag kom ut på spåret.

Ja ibland förundras man av den där hästen, HAN KAN JU!!! Så här skall han ju vara mellan hindren också, då hade han ju verkligen varit den bästa av alla! ;)




Curt fick sig också ett dressyr pass på banan, dock utav mamma så ingen proffsridning alltså. Haha nej då det såg mycket fint ut. :)




Stina fick sig en liten promenad också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0