Tävling på söndag.

På söndag skall man ut till Puser och tävla storhästen. Min absoluta hatbana, vet inte om det har gått speciellt bra någongång där, fick ju till och med Castro att stanna ut sig sist, så ni kan ju förstå att jag inte är fullt taggad. ;)

Plus att vi skall upp till fastlandet helgen efter, så det blir tre helger i rad vilket jag verkligen INTE tycker är helt okej. Men eftersom det är DM nu i helgen så är jag tydligen tvungen att vara med eftersom om man vinner så får man ju alla starter på gotland gratis nästa år.

Som ni kanske förstår så är det modern min som vill att jag skall vara med. Förstår inte riktigt hur hon tänker eftersom hon vet att jag aldrig vinner. På de två åren jag har haft Castro nu så har vi vunnit 2 ggr. Inget att hänga i julgranen precis. ;) haha

Men aja jag skall försöka göra mitt bästa och göra min moder stolt, för vem vet vi kanske överraskar alla. ;) haha



Bild från första DM med Castro. Som ni ser så gick det inte så väldans bra. han bestämde sig för att stå på bakbenen istället för att hoppa sista hindret. Om han hade hoppat det felfritt så hade vi vunnit. LillaLilla hästen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0