Rulig dag!

Först fick det bli ett galoppjobb på Castro. Visst bråkade han lite och blev asans stark ibland, men annars skötte han sig förvånandsvärt bra.

Sen när vi galopperat klart, och båda var dränkta i svett, mest jag såklart, så gick vi till kalkbrottet och svalkade benen lite.



Sen tog jag och Alva en tur i skogen på båda hennes ponnysar. Jag fick rida den röda faran. Han var så fin så fin och jag lyckades sitta kvar hela turen, red barbacka. ;) Är lite förälskad i denna ponny faktiskt.



Sist red jag Stina barbacka i skogen tillsammans med mamma på Stella. Allt gick bra till en början men sen slutade det med att jag ramlade av ner i ett "dike" fullt med taggbuskar. 3e gången jag ramlar av henne på 6(?) år. Hehe

Berättar mer sen men nu skall jag in i duschen. PUSSSS!



PuckoPonnyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0