Resultat

Har varit hos farfar ikväll eftersom han fyller 71 i år, så därför seg uppdatering idag+ att jag har varit på tävling såklart. ;)

Måste ju säga att hon verkade tycka det var VÄLDIGT kul att få komma ut på tävling igen. Red bara en Lb:2

Dock så var hon fruktansvärt irriterad på flugor så hon ruskade konstant på huvudet. Ibland får hon sina ryck och då finns det inget att göra tyvärr.

Men så fort jag red upp på medellinjen så skärpte hon till sig och verkligen koncentrerade sig på sitt jobb. Visst hon var fortfarande lite ostadig i formen och gick och nickade lite, men det var inte så överdrivet som på framridningen iaf.

Fick en miss där hon fattade galopp när det var trav, men hon blir så överkänslig när hon blir taggad. Men förutom det så var det inga stora missar tycker jag, men det avr ju absolut inte det bästa vi gjort och absolut inte en perfekt runda, men med tanke på att det avr första tävlingen sen olyckan så är jag mycket nöjd med min tjej.

Sista ökningen i trav och galopp gjorde hon RIKTIGT bra, så där är jag mycket stolt över min tjej.

Vi slutade på 67% vilket inte är helt fy skam, vad jag har hört så är Monica ganska snål? Men jag vet inte jag kan ha fel? Men det räckte iaf till en 4e placering av 21 starter. Duktiga ponnyn gör sig bland de stora hästarna också. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0