Oj oj internet fungerar.

Idag är det detta som står på mitt schema:

-Städa här hemma
-Åka till stallet
-Mocka bajs
-Rida alla hästar
-Tvätta Stina
-Klippa man+ svans+ lite annat
-Knoppa henne och fläta svansen.

Och sen tror jag inte att det är så mycket annat jag skall göra.

Imorgon skall Stina alltså få tävla för första gången sen olyckan. Det är en liten tävling med få startande och hon skall starta en Lb:2, så inte heller programmet är speciellt svårt eller ansträngande för henne. Vill ju inte utsätta henne för för mycket press nu när hon har en liten bebis i magen+ eftersom hon inte är i full kondition nu.

Men hon har varit så fruktansvärt fin på sista tiden så det verkar som att hon själv vill komma ut lite. Och jag lovar att hon kommer vara överambitiös och göra allt på en gång, så vi lär inte få så mycket procent men hon lär bli glad iaf. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0