Min häst är lat...

...and I like it! hehe

Red först Castro idag, han fick sig ett hårt dressyrpass idag, alltså hårt för mig och ganska simpelt för honom. ;)

I galoppen så fick jag jobba som en gris, så fort jag släppte skänkla en sekund så var vi nere i skritt. Och hur mycket skänklar jag än hade så gick han ändå inte mer framåt. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag ÄLSKAR min häst när han är så här. Helt underbart.

Ju latare desto bättre.

Min älskade KUNG!



Sen tog jag och Fia en lång skrittur på Stina och Donn. MYSIGT!

Dock var Stina otroligt stel i högersidan, men det lossnar nog snart. :)



Mamma red Stella idag och Molly red älskade lilla ponnyplutten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0