Livet är helt okej.

Har idag ridit hälften så många som igår, 3 alltså.

Först ut var Stella. Hon red jag en tur i skogen tillsammans med Alvin. Hon var stel och ville inte alls gå ner med huvudet, men vi var trots allt i skogen så jag var beredd på detta. ;)

Men på slutet så blev hon ganska låg och fin iaf.



Sen var det Stinas tur. Hon fick sig en tur på banan barbacka. Fortfarande väldigt stel i höger och jag fick jobba mycket samt reta upp henne en aning så att hon skulle komma in med bakbenen. Men tillslut blev hon faktiskt riktigt fin, men då orkade hon inte jobba så länge. Hehe LATMASK! ;)



Sist ut blev Castro för ovanlighetens skull. Först tänkte jag ta ett galoppjobb, men jag ändrade mig eftersom han var lite halvbråkig igår och jag vill inte precis få honom ännu knäppare, så galoppjobbet får komma någongång senare i veckan. ;)

Red dressyr på banan istället. Han var ganska fin, bara stel i vänster sida som inte riktigt kom loss idag. Men han jobbade på i en bra galopp och gjorde allt jag bad honom om. Min fina gamling! <3



Molly red Curt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0