Hejhej hemskt mycket hej BY MAYA

Ronja har väldigt mycket problem med hennes internet tydligen.. Om det är en lögn för att slippa blogga eller om det är den bistra sanningen - det vet bara hon själv. Hur som helst skrev hon till mig igår och bad mig gästblogga lite så det är vad jag ska göra idag. Tänkte knåpa ihop ett litet inlägg om mig själv & om hur jag känner Ronja å så och om det är nåt ni undrar över är det bara att fråga :) Vet inte hur länge Ronjis internet kommer strejka men tills dess får ni hålla till godo med mig helt enkelt. Som Ronjs så fint formulerade igår när jag frågade om det var något speciellt jag skulle blogga om "Skriv att jag är mycket ledsen över att internetfan inte fungerar, och sen får du skriva om precis vad du vill". Så nu har jag skrivit det och nu börjar det roliga. LATER /mayaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0