Hästarna igår.

Igår red jag först Stina på banan. Hon var ganska fin och gjorde det jag bad henne om, dock lite stel i höger, men ej överdrivet. ;)

Jag däremot var helt omotiverad och hade ingen plan över huvud taget. Men men det gick fint ändå. ;)



Sen red jag Castro på järnvägen. Han fick gå ett litet galoppjobb. För det mesta så gick det väldigt bra och han var jätte fint, men när man närmar sig hem så går det bara fortare och fortare, och sen så när jag vände tillbaka igen så tog det ett tag innan jag fick fram honom eftersom han mycket hellre vill stå på bakbenen och backa ner i diken. Knäppis.

Men som sagt för det mesta gick han jätte fint.



Molly red Curt och mamma red Stella. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0