Hästarna

Har nu kommit hem från djuren.

Först red jag Stina barbacka på banan. För tillfället så är den enda sadeln som inte åker fram vid öronen dressyrsadeln, men den är så fruktansvärt oskön, så därför får det bli barbacka. ;)

Hon gick iaf ganska bra, väldigt stel i höger bara. :)



Sen tog jag en kort tur på Castro i skogen. Tycker inte om att låta honom vila så istället fick han en liten tur, så får han röra på sig lite iaf. ;)



Sen hoppade jag lektion på Curt. Han var ganska fin. GalenGalenGalen bara. ;) hehe
Stannade en gång på en oxer HELT utan anledning eftersom vi kom helt rätt. Men det är sån han blir när andra hoppar honom, SUCK.

Men han fick snabbt ångra sitt beslut, och efter det så förstod han att det faktiskt var matte som satt på ryggen och henne stannar man inte med. Då hoppade han fin fint igen. ;)



Sist ut var Stella. Henne tog jag en liten skrittur barbacka tillsammans med Fia. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0