Duktig tjej.

Nu har jag precis städat klart huset.

Snart skall jag äta Lunch, sen sådan, och sen drar jag mig till stallet, så blir det hoppträning på Stina för Ninna. Endast lågt och lätt, mest jag som skall hoppa lite för att få in avstånd igen. Helst ville jag ta Curt men det fick jag såklart inte för modern..

Skulle dock vara väldigt bra om jag kunde få hoppa honom eftersom Molly ramlat av två gånger igår när hon försökt hoppa honom. Och jag vill inte att han skall bli osäker igen. Den där ponnyn är så fruktansvärt töntig med nya ryttare, tror inte att det finns någon som inte har ramlat av honom när de hoppat. x) haha Han vill ha sin matte på ryggen helt enkelt. ;)

Det här var någon dag efter det att han stannat på 60-70cm med en som provred honom så att hon ramlade av. Och hon red bra också så det var inte precis som att hon gjorde något fel. x) Knäppa djur! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0