Som alltid.

Det där med snabbheten gick som vanligt inte så bra. Men jag har iaf haft en underbar dag tillsammans med bästa hästarna och bästa Fia!

Red som sagt både Stella och Stina för henne idag och båda gick SUPER!

Dock så var Stina överambitiös som alltid. Jag har inte precis så mycket att säga till om utan hon gör det som hon själv tycker att hon skall göra för tillfället. Haha

Som tex vid denna övning:



Allt gick strålande och hon gjorde fin förvänd galopp, men sen när jag skulle ut på spåret till "rätt" varv igen så bestämmer hon sig att hon skall gå åt andra håller och göra lite mer förvänd galopp, jag verkligen försökte svänga henne, men det var helt omöjligt. Knäpp ponny den där. ;)



Stella var verkligen avslappnad idag, hon är så fin när hon verkligen koncentrerar sig på mig och vad jag vill. I traven var hon riktigt fin och lyssnade bra men i galoppen så orkar hon inte riktigt. Men det kommer det kommer. Vi kämpar vidare.

Fina lilla hästen, hon får ta över Stinas roll nu när hon blir mammaledig. ;) Får vi se om hon kan matcha Stinas resultat. Med lite träning så skall det nog tillslut gå. ;)



Castro fick sig en liten tur i skogen. Red på ganska hårt underlag idag, bra att göra det ibland också.

Han var spänd men gjorde inte mycket dumt, stod bara lite på bakbenen vid ett tillfälle, inte mer än vanligt. ;) Hehe



Curt har blivitt riden av både Molly och Kalle idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0