Mina schabrak.

Alla bilder är tagna med min mobil så de är ganska grumliga, så schabraken är snyggare irl. ;) hehe





Detta schabraket är det jag använder mest för tillfället. Blått med röd/vit/blå passpoal. Märket är PROTECTOR. Jag fick det av underbara Sopheia förra vintern. :D <3




Köpte det på Hööks när vi var i Udden på tävling i somras. Älskar allt med schabraket förutom märket som är på andra siden, har lite svårt för Hööks märke. Men annars så. Blått med lime kant och flätad blå/silver passpoal.

Kostar 250:- men eftersom passpoalen är lite sönder på ett ställe så fick jag 10 eller 20% rabatt på det.



Ett EQUILINE schabrak som jag köpte förra året någon gång. Egendesignat av mig. Blått med Blå/rosa/vit passpoal. Kommer inte riktigt ihåg hur mycket det kostade, men runt 700-800:-



Curt vann det här på sin första fastlandstävling, första klassen och allt. Kan det ha varit 2007? Blått med gul passpoal. Så fort jag hittat ett nytt blå/gult schabrak så skall detta pensioneras från tävling. ;) haha



Ett LAMI-CELL schabrak som jag köpte 2010. Det var riktigt snygg blå färg på när det var nytt, men nu har det tappat endel färg, men det funkar fortfarande. ;) Kan det ha kostat någonstans mellan 3-500:-?




Sist ut blir detta SCHOCKEMÖHLE schabrak. Köpte i december förra året. Kostade 4-500:- Blått med rosa/silver passpoal.



Och när de inte ligger på någon häst så ligger de tryggt förvarda i denna IKEA kasse. :)


det var dom allehopan. Och fler hoppas vi på att det snart blir. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0