Mina luvor

Har inte så mycket för mig, så då tänkte jag att varför inte göra ett inlägg om vilka luvor jag har. Mycket spännande JAG VET!! ;)





Först ut fick bli den som används mest. En röd JOHN WHITAKER luva. Ca-pris: 320:-. Dock så köpte jag den på Dahrves så antagligen var den lite billigare. ;)

Bra passform, skulle kunna vara lite större i öronen dock. Castro har ett relativt litet huvud, men ändå är den lite i minsta laget.

Han visar sitt rätta jag med luvan på=röda horn= jävulen själv. ;) hehe





Snyggaste luvan! (eller?) ;) Märket är ESKRADON och jag köpte den ny på TRADERA för 100(?):-, ord.ca-pris: 230-270:-

Har dock tagit bort den fula passpoalen som satt på från början. Den har en bra passform och lagom stora öron. :)



Märket är SCHOCKEMÖHLE. Köpte den på TRADERA för 80:-. Ord.Ca-pris:265:- Tror den var använd en gång innan jag köpte den.

Har inte använt den ännu själv så jag vet inte hur passformen är. :)





JOHN WHITAKER luva med flagga. Köpte den på DAHRVES. Ca-Pris: 300:-

Tycker den är väldigt snygg förutom att den är för mycket skuren uppåt, luvan går upp över pannbandet, vilket inte är snyggt! (syns dock inte på bilden)



ANNA SCARPATI luva. Köpte den på TRADERA för 150:- Ord.ca-pris: 550-600:-

Har bara använt den en gång och då höll den på att flyga av. Hehe Men den är grymt snygg iaf, tyvärr så är det samma problem med denna som med John Whitaker luvan, alldeles för högt "skuren".





EQUILINE Luva. Specialbestälde den i de färger som jag ville ha. Köpte den på dahrves för ca 600:-

Tyvärr så är passformen jätte konstig. Den är så alldeles för rund och bred samtidigt som den viker sig lite när den är på. Verkligen inte värd pengarna alltså...



PFIFF Luva. Köpt på tradera för 60:-. Helt ny. Ord.ca-pris: INGEN ANING! ;)

Har icke använt den så vet ej passform, men den ser bra ut. ;) hehe





AGRIA luva. Köp på Strömsholm tävling för 150:-

Bra passform, men använder den inte speciellt ofta längre.



SCAPA Luva. Köpt för ca 250:-(?)

använder den inte speciellt mycket längre då jag inte har något schabrak som passar till. ;)





Ligger i tryggt förvar i en tretorn påse när de inte sitter på bästa fuxen! ;)



Kommentarer
Postat av: MAMMA!!!!

STÄDA UNGE SÅ HAR DU NÅGOT ATT GÖRA!!!!:(

2011-10-12 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0