Hästarna igår.

Igår red jag först Stina barbacka i ridhuset med Kandaret. Hon börjar faktiskt bli riktigt fin på det nu. Dock så blev hon lite tung och hängig i slutet, men då avslutade jag så snabbt som möjligt så att det inte skulle bli obehagligt för henne. :)



Sen red jag Stella tillsammans med Fia mitt emot Säve (gräsplätt). Hon var då inte speciellt rolig igår. Ville inte alls jobba eller lyssna på mig. One of those days.



Både Curt och Castro fick vila igår. Castro har inte vilat fullt ut på typ 28 dagar, bara haft lugna turer annars, så han var väl värd en vilodag. ;)

Lillemor kände igenom honom både Söndag och igår. Och han kändes bättre igår iaf, sen gick hon igenom honom med lasern också. Så det här lär ju kosta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0