Godmorgon.

Varit dålig uppdatering på sista tiden. Men jag har varit hos Sara och haft fullt upp i stallet.

Castro kommer jag typ inte tävla förens nästa år någongång eftersom det är nått fel på honom, och ja det tar flera månader för oss att komma tillbaka jämt... Suck.

Verkar också som att jag är den enda som har de här problemen med Castro. Alla andra har kunnat tävla honom hela året medans jag har problem i 6 månader då jag knapt kan galoppera. Dock har det inte kommit så långt ännu, utan han bråkar bara när man hoppar lite högre.

Så förhoppningsvis så blir det inte värre innan vi hittar orsaken. Det är vid de här tillfällerna man skulle haft en häst till som man kunde tävla på. Man själv utvecklas ju ingenting under dessa tider.

Men men Jag har klarat mig igenom de två andra tillfällerna så jag skall nog klara mig igenom detta också. ;) Man få se det på den ljusa sidan, bättre att det blir så nu när vädret ändå kommer vara PISS än som det var förra året när han blev det precis när tävlingssäsongen började.

Nej nu skall jag äta och sen till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0