Filmer.

Här kommer lite filmer när jag rider olika hästar.

Först ut får bli mina hästar och sen andras hästar som jag lånat. :)

Cortino

Film från sista tävlingen på honom. La med 4 fel.





Nors Stella Nova

Film från en Lc, 0+0fel.







Castro

Film från sist vi tävlade 1.40m, 4 fel.







Miss Stella



Enda filmen jag har på henne, först träning för Erling och sen hopptävling 1m. Kameran flippade ur under tävlingen så hela omhoppningen är inte med, kommer ej ihåg om vi rev ett eller om vi var nolla.







Farbror Frej

Film från första tävlingen när jag fick tillbaka honom andra året. Först en Lb där jag var felfri grund men struntade i omhoppningen då jag ville spara honom till Lan. I Lan var vi dubbel nolla och kom på en andra plats.







Vanilla Sky

En D-ponny som jag fick tävla två ggr pga att Johannes inte ville tävla själv. Här är en film från första tävlingen. La 0fel.Typ 3e gången jag hoppar henne.







Pommeroy

Även detta en häst som jag tävlade under en sommar. Innan hade han gått upp till 1.10m och på sista tävlingen tillsammans debuterade vi 1,30m med 0fel. Filmen hackar dock väldigt mycket.







Det var nog alla djur som jag har ridit/tävlat Under de senaste 3 åren. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om var och en av hästarna hur de är att rida osv?

2011-10-19 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0