Delad dag.

Dagen har både varit tråktråk och asbra. ;)

Först red jag Castro. eftersom det regnat så mycket nu så var alla banor kass. Dressyrbanan jätte tyng och de andra två var snor.

Så det fick bli att rida på travets lilla sandvolt.

Han var fin, men kändes inte alls som han brukar, kan inte riktigt sätta fingret på var det var men han kändes inte helt hundra.

Han var inte halt, men i vänster galopp så kändes det som att han tog jätte korta steg med ytterfram. Men han var inte dum på något sätt och den hästen säger till om det är något som är fel. Så det känns lite halvbra sådär.

Men jag får ta fram något hinder här någon dag och se hur han beter sig, dumheterna brukar ofta komma vid hinder om det är något som inte står rätt till.



Sen när jag kom in i stallet så märkte jag att en sten på mitt swarovski pannband hade ramlat av. Vilket gjorde mig ännu mer deppig. :(

Sen tog jag en tur på Stina tillsammans med modern och Alvin! MYCKET trevligt, förutom att min ponny var crazy bananas.Sötnöten!



Sist ut var min älskade ponny. Hoppade lektion för Ninna och han var helt underbart fin. Hoppade som en gud och villevilleville bara hoppa. ÄLSKADE PONNY! <3

Film kommer senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0