Dagens ridpass

Idag har jag bara ridit Castro. Stellorna fick vila idag eftersom de varit så duktiga i helgen. ;) Molly red bästa ponnyn.

Red Castro först på banan. Alltså den hästen, den hästen är ibland det bästa som finns. Han var hur mjuk som helst och gjorde allt jag bad om. Dock så saktade han av så fort jag började prata med mamma. Hehe

Red inte alls speciellt länge idag eftersom han varit lite varm i höger kota ner till hoven. Men jag longerade honom igår och kunde inte se någon hälta och idag kunde jag inte heller känna något, förutom att han reagerar väldigt starkt om han trampar på en sten. Så det känns som att problemet sitter i hoven iaf.

Antagligen är det nog hans strålspricka som gått upp lite igen, så nu måste jag vara extra noga med hovtjäran. ;)

Sen tog vi en liten skrittur runt travbanan, lite mys sådär.


FinFina Knasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0