BRAAA DAG!

Har so far haft en väldigt bra dag. Dock ganska slapp.

Men har haft fullt med underbara människor och underbara djur runt mig idag.

Tog först ett dressyrpass på Castro och förutom att han kickade några gånger så var han väldigt fin. Fick honom tillslut i en väldigt låg och fin form.



Sen åkte jag och Maya till MAX och köpte en var sin LYXSHAKE! Finns det något bättre eller?? Sen köpte vi även en säck morötter till hästarna. :)

Sen åkte hon hem, men då fck jag istället sällskap av Alvin och Saris.

Tvingade Sara att skritta Stina medans jag red Stella. ;)

Stella var riktigt fin och mjuk idag. Hon kan verkligen vara helt underbar när hon väl vill. ;) Red inte speciellt länge eftersom hon skötte sig utmärkt. ;)



Är för tillfället hemma men skall åka tillbaka sen och hoppa Curt för Ninna vid åtta. Men först blir det att baka cheesecake. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0