Bra dag igår.

Först hjälpe jag Molly hoppa Curt. Vilket gick bra. :)



Sen fixade jag Stinas man+pannlugg och rakade kroppen.

Hon fick först ett pass på banan där jag skuttade runt på två räcken på typ 60cm. Hon var mycket mycket fin! Väldigt mjuk och lyssnade fiiint! :)

Sen gick vi till rakbanan och tog den upp i galopp och sen hem via slingan. ;)



Efter Stinas pass så gick jag bort till Alvas fina ponny Max. Red honom ett dresyr pass i ridhuset.

Först försökte jag bara få honom att slappna av i skritt, så det blev ganska mycket skrittjobb först. Sen i traven så fick jag själv träna på att slappna av och vara väldigt lätt i handen, o satan vad fin han blev.

Han slappnade av väldigt bra och i galoppen så blev han även lite för låg och mjuk i munnen, men då var han ju inte spänd iaf. ;) hehe

Men fy satan vilken fin ponny det där är, HELT UNDERBAR! ;)



Sen fick Castro sig ett pass på dressyrbanan. Han var ganska stel men han jobbade på bra och fick väldigt bra galopp på slutet. :)



Mamma red Stella i skogen!

Kommentarer
Postat av: hannis

fina hästar/ponnyr ;)

2011-10-30 @ 12:53:15
URL: http://hannasmurfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0