Så fruktansvärt skönt!

Igår när jag longerade Castro så kunde jag inte se att han haltade någonting alls. Så det måste ha varit att han trampade på en sten eller någe. Han är så fruktansvärt känslig i sina hovar. Skulle nog egentligen behöva sulor, men sist vi hade det på han så fick han en spricka i strålen som han fortfarande har kvar. Svårt att veta hur man skall göra ibland. :)

Han fick iaf vila igår så att han kan vila upp sin hov lite extra. Sen får han väl gå lite lugnt resten av veckan. :)



MIN KUNG!

Kommentarer
Postat av: Sara Vilhelmsson

så typiskt fullblodskorsningar haha :p han får minsann hålla sej fräsch nåra år till tkr jag :D

2011-11-10 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0