Orkar snart inte längre.

Lillemor blistrade Castros framben igår. Enligt henne så skulle benen svullna upp rejält om det var något som inte låg rätt till typ. Jag har aldrig gjort detta på någon häst förut så jag hade ingen aning.

Men iaf så drog jag mig ganska mycket för att åka till stallet och var riktigt orolig att hans ben skulle vara som ballonger. Han stod i den lilla sjukhagen som ligger precis vid parkeringen.

Jag parkerar bilen och kikar mot Castros hage och hans ben. de såg snudd ut som vanligt, kanske litelite svullna. Jag drar en lättnandes suck och tänkte, ja men då hade det väl inte med några leder eller sånt att göra.

Men sen ser jag hur han står och vinglar och vill avbelasta sina framben. Jag går fram till grinden och han är ju väldigt social så han kommer alltid fram till en och vill gosa lite. Men när han skall ta ett steg emot mig så haltar han rejält och vill inte alls stödja på sitt vänster ben.

Tog in honom i boxen istället och innan jag åkte satt jag mig vid honom en stund. Varje gång han försökte ta ett steg så höll han på att ramla omkull för att han har så ont, och sen ser man verkligen i hans ansiktsuttryck hur ont han har.

Jag mår så jävla dåligt av att se min älskling lida, och allt är pga MIG!

JAG ÄR HELT JÄVLA DUM I HUVUDET!

Min älskling! <3

Förlåt för allt!



Du är mitt ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0