Ja du det kunde ha gått bättre.

Om man skall dra lite kort om hur dressyrtävlingen så visar jag er med lite bilder.


Lc:1 2a med Stella. Nöjd med ritten.


Lb:2 med Stina. 5a. Nöjd med ritten, allt annat än nöjd med procenten. Gjorde det mesta utan missar men blev nerdömd för att hon skulle ha mer svung i steget, hallå det är ju fan en Lb, hur mycket svung behöver man då??


MsvC:1 med Stina. Red fel två gånger, fattade galopp vid fel bokstav, ja vad skall jag säga jag skall helt enkelt inte träna på programmen innan... Annars är jag nöjd med Stina och jag fick mycket beröm av många förutom domarna. Hehe

Första gången med % under 60 nu, suck.

Jävla dåliga domare här på gotland. ;) Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0