Ingen ridning idag.

Har ingen häst att rida för tillfället, eller jo Stina men hon skall vila idag.

Iaf så var både Stella och Castro halta igår. Castro på sitt vänster fram som har strulat lite på sista tiden.

Stella vet jag inte vilket ben eftersom det var Molly som red henne igår.

Det känns inte heller som att någon av dom kan ha blivit halta pga av hårt ridning. Castro har gått ovanligt lugnt på sista tiden och knappt hoppat någonting sen 7 veckor tillbaka. Stella har antingen vilat eller så har hon gått skritt i skogen den senaste veckan.

Nej jag förstår vekligen inte hur man kan ha sån jävla otur. Var redan jävligt otaggad till hästarna eftersom Castro börjat tramsa sig så jag inte fått tävla något, och sen kommer det här, det gör ju så att man blir ännu mer taggad till de fyrbenta.

Jag vet ju också hur Castro blir av vila, verkligen helt underbar att rida, eller? Hans gamla kropp blir ännu stelare än vad den redan är, och han fastnar lite överallt, och när han fastnar så protersterar han väldigt mycket när man rider, och så kan man inte galoppera klokt på 6 månader.

Så det är väl det här jag har framför mig nu. KUL!

Har iaf fått erbjudandet att rida Mayas lilla ponny, får se om jag orkar och har lust bara. ;) hehe


Vill ha tillbaka den lätta tiden!

Kommentarer
Postat av: josse

Usch vad tråkigt :(

Därför du inte var hos oss och tävlade ?

2011-11-14 @ 12:20:38
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0