Hästarna.

Såhär ligger det till för tillfället.

Först trodde vi att Castro hade hovböld eftersom allt pekade på det. Men nu när ingenting har kommit ut och han har ingen feber så lär det vara en hovbensfraktur. Vilket tar väldigt ång tid att läka.

Men iaf så skall vi avvakta en vecka med att gå till veterinären och rönka eftersom de ändå inte kan se om det är en fraktur ännu.

Men iaf så skall hovslagaren sätta på en ringsko på Castro idag i förebyggande syfte, ifall det nu skulle vara en fraktur.

Men det som jag tycker är konstigt är att han blir litelite ohaltare för varje dag, och stödjer mer på vänsterbenet som han har ont i. det känns som att om det skulle vara en fraktur så skulle det bli värre, eller iaf inte bättre.

Men iaf så är han inte svullen överhuvudtaget i benet, och han har liiite puls i båda frambenen, men han har samma temperatur i båda frambenen.

Så ja allt känns väldigt konstigt för tillfället.

Men med min tur så är det väl en fraktur, vilket gör att vi typ aldrig kommer tillbaka till dit vi varit...




Och Stella vet jag inte alls vad som händer med henne. Aaaaaaaaarrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhg



Mitt liv känns så lyckat för tillfället. Har en STOR lust att bara lägga ner allt, vad jag än gör så blir det ju ändå bara fel..

Kommentarer
Postat av: jenns

Hoppas det blir bätte snart jag vet hur det är allt kommer i ett, antingen är alla hästar friska eller så är alla trasiga! Hästar är ett mysterium att de inte bara kan säga vart de har ont!



Hoppas fuxen blir bättre snart<3

2011-11-22 @ 21:32:58
URL: http://jboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0