???

STORT ? på min häst för tillfället.

Ivan (hovslagaren) var hos Castro idag igen och skulle mäta upp hans hov eftersom han skulle göra en ringsko till honom.

Och när han ändå var där så passade han väl på att kolla igenom honom med visitertången. (jag var inte där)

Sist han gjorde det så höll Castro på att ramla ihop för att han hade så ont, och när han skulle ta av skon så höll han på att dö av smärta. Men den här gången så reagerade han tydligen inte ett piss, och då klämde han väldigt hårt, och överallt.

Sen böjde han lite på hovleden för att se om det var där han hade ont, men då hade han inte reagerat heller.

Så nu tror han inte att det är hovböld, och inte heller hovbensfraktur. Men han skall sätta på skon i förebyggande syfte iaf.

Du är ett mysterium lilla hästen! <3


Kommentarer
Postat av: Josefina

Hej :)

Jag skulle säga att dom är rätt normala i storlekarna .

Jag har 56 i min gpa och 55 i min antares . Så kanske att du skulle gå ner en storlek isf :)

2011-11-23 @ 10:08:57
URL: http://jnordlund.blogg.se/
Postat av: Fia

Kan de inte va så att den sprack upp i karleden då? Eftersom han höll på å kliade där. De e väl efter det han blivit bättre? Puss <3

2011-11-23 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0