Curt Lb

1: Armbågar ut! Men kom bra och han hoppade fint.

2: Red bra genom svängen och hade honom på bakbenen. Kom bra, han hoppade fint.

3: Kom bra hoppade fint.

4: Höll alldeles för mycket innan, så kom lite för nära och han fick inte riktigt någon eftergift av mig, men han hoppade fint ändå. ;)

5: HATAR DENNA KOMBINATION! Så jag red ganska hårt in, kom lite för nära, men han löste det fint!

6: Kom ganska bra genom svängen, höll kanske ett galoppsprång för mycket, men lillponnyn hoppade fint ändå.

6-7: Tryckte iväg honom med hela min kropp, kom lite långt ifrån, men han fick till ett fint språng iaf. ;)

8: Släppte iväg honom lite och hade inget stöd i handen, så språnget blev kanske inte så jätte bra.

Helthet
Tycker rundan är ganska bra. Kom till ganska bra punkter till varje hinder. Dock så flaxar jag lite för mycket med min kropp och mina armbågar är rakt ut ganska ofta. Men tycker att jag får ett någorlunda jämnt flyt och en stor bra galopp med bakbenen under oss.

Så jag är nöjd med både min och Curts insats! ;) <3


Kommentarer
Postat av: anonym

varför tror du att dina hästar har haft så många kotledsinflamationer?

2011-11-16 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0