Älskade ponnyn!

Bara för att jag vart så sugen på att tävla när jag var funktionär igår så passade jag på att ta en liten Lb på min galna ponny!

Eftersom jag egentligen är för gammal för att tävla ponny så fick det bli unghäst klass.

Han var väl egentligen inte fullt så taggad som jag vill ha honom, men han skötte sig fint och gick runt nolla.

Det är min duktiga 13åriga ungponny det. ;) <3

Lite jobbigt när folk inte förstår att han behöver vara ganska taggad och upp i luften för att VILJA hoppa bra. Man får alltid höra lite kommntarer om att jag måste få honom att sluta vara så och att han är farleg, vilket verkligen är det sista den ponnyn är. Hehe



Film kommer någon gång i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0