OjOjOjOjOj vad han är bäst...

Har precis kommit hem från stallet. Varit funktionär på ponnytävlingarna idag och sen har jag hoppat Castro och Curt.

Castro fick först en tur på järnvägen i galopp upp och ner, endast den svåra galoppen. Sen hoppade jag räcke på 1,40m och oxer 130, vilket han gjorde värligt bra! Hoppade även vattenmatta och den hoppade han på första försöket utan problem.





Curt fick först ett litet dressyrpass på dressyrbanan, perfekt var ordet! Sen fick han hoppa lite, slutade på att han hoppade både räcket och oxern på 1,20m. Såååå himla duktig min lilla ponny, ingen tvekan över huvud taget heller. <3




Bild när han hoppar 1,10m tror jag. 1,20m finns på film som kanske kommer upp.

Mamma red Stellbert idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0