Dåligt dåligt dåligt

Än en gÅng har jag varit seg med uppdateringen. Fy fy fy mig.
Iaf sÅ tÄvlade jag Castro igÅr. Det gick ju vÄldigt bra. Eller?
I 1.20 sÅ gick han faktiskt riktigt bra. Drog knappt nÅgot och jag kom nÅgorlunda bra pÅ alla hinder. Men sjÄlvklart skall han fÅ knÄpp till sista hindret. Sen skulle jag bara trava fram till hindret vilket var en maxad oxer, tror ni inte knÄpphÄsten hoppar hindret i typ skritt, och han rev inte heller. Kan ju sÄga att jag hamnade ganska mycket efter i sprÅnget..... Usch stackars djur. Blev iaf 4 fel fÖr knÄppheterna och R tidsfel.
Sen i 1.30 sÅ hoppade han allt bra fram till 5e hindret dÄr han tvÄrnitade helt utan anledning. Kan inte komma pÅ att jag gjorde nÅgot speciellt stort fel. Stannade tvÅ gÅnger pÅ det sÅ blev ute. Hoppade det pÅ tredje fÖrsÖket iaf. Men jag fattar verkligen inte varfÖr han stannade, Castro Är inte den hÄsten som gÖr sÅ. Fan att man ska fÖrstÖra allt man sitter pÅ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0