Dagens i-lands problem...

VillVillVill verkligen tävla min knas häst nu när han gick så bra i helgen. Har verkligen blivit taggad. Men vi har ju då ett ganska stort problem.

Hur ska vi ta oss till tävlingarna?? Transporten är paj+ att ingen utav oss vill någonsin mer köra transport efter det här. Svårt att låna buss av någon annan över en helg, om man skall till fastlandet alltså.

Så nu måste vi skaffa en buss. Jag vill STORT mina föräldrar vill litet, men med bodel. och de små lastbilarna med bodel är grymt dyra. Vår familj har inte riktigt en halv miljon att lägga ut bara så där. ;) haha

Men jag tror att jag har hittat den perfekta nu. Inte för stor, inte för liten, inte för gammal, inte allt för dyr. Nu gäller det bara att få fadern sin på sin sida, det är väl det som är det svåraste. ;) men han vill ju att jag ska tävla sååååå det kan ju inte vara allt för omöjligt! haha


Det här hade ju varit drömmen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0