Älskade underbarast...

Ibland är han bara för underbar min häst. Hoppade först 1,25m. Och visst var han stark och det var kanske inte en perfekt runda, men med tanke på att vi har max kunnat ta tre hinder i följd på senaste tiden så gick det mycket mycket bra. Han nollade både grund och omhoppning. A:1a så det höjdes lite till omhoppningen också. MinMinMinMin älskade häst. <3

Sen i 1,30m så gick det inte alls lika bra. Eller jo visst kunde det ha gått lika bra om inte jag förstörde allt på 3e hindret. Jag gjorde något så att han fick till ett jätte knäppt språng och då hamnade jag efter och han fick drag i munnen, självklart blev han skitsur och efter det var han ett ånglok. Gick ganska fort och sen till sista som var vattengraven så ville han inte ens gå i närheten av det. Men ALLT var mitt fel så jag är så himla nöjd med min lilla knäppis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0