Underbar familj

Var ju på staden tillsammans med mormor förut. Galen tanten köpte en skinnjacka till mig för 2000:- kostat 3300:-. En som jag suktat efter hur länge som helst. TACKTACKTACKTACKTACKTACK!
Sen köpte hon också en beige kappa, en BH och ett par örhängen också. Puss på henne! <3

Sen köpte jag en rosa diesel tröja+ en röd skjorta som jag skall ha när jag tävlar. :)

Innan jag och mamma åkte till stallet så åkte vi till Dahrves. Där köpte min mor en Charles Owen hjälm till mig. En svart/guld- läder. Fick betala 500:- själv dock. ;) Och så fick jag en rosa dammvippa till hästarna. ;) TACKTACKTACKTACKTACK till henne också. <3

Sen åkte vi till stallet där jag red Castro dressyr på banan. FY FAN vad fin han var. Så jävla underbar häst ibland. Har nog faktiskt aldrig varit så fin som idag!

En halt underbar dag idag helt enkelt!!!!!!


Har fått leka lite med BÄSTA också!!! ;) <3

Kommentarer
Postat av: misan

Glöm inte att nämna att det var dina studentpresenter:)

Puss på dig!!!!

2011-06-04 @ 09:22:59
Postat av: Sara

Ha,ha, det framgick minsann inte! :-)

2011-06-08 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0