Nu är man hemma...

..och har hunnit äta lite.

Har idag ridit Stina tillsammans med Mamma/Stella och Amanda/Curt. Fast halvvägs när mamma och Amanda skulle trava och galoppera så vände jag ock Stina hem igen.



Sen red jag Castro, först dressyr på ängen. FY FAN vad fin han var. Helt underbar i munnen och lyssnade på alla mina hjälper och blev inte det minsta sur fast han tyckte det var lite jobbigt ibland. Den hästen ibland alltså. <3

Sen när jag kom tillbaka till stallet så hade pappa fixat klart hinderstöden. Så då tog vi fram en "vattenmatta" med en planka i luften och skuttade lite över den. Hoppade som högst 1,30m. Han kanske inte hoppade sitt bästa, rev nästan varje gång x), men han var inte heller stark eller dum. Så hoppas att han är likadan i helgen, fast då hoppar lite bättre. ;)

Min Häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0